صورتجلسه شماره 282 تاریخ: 27/08/93

حاضرین در جلسه: آقایان جواد نوری زاده، عباس عباسی، سید سعید صادق زاده، اسدا… قادری و عباس لعل

غائبین: _____

مدعوین: آقای مهندس یوسف زاده رئیس مرکز مشتریان شرکت بوتان در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی

موضوع جلسه: بررسی هماهنگیهای انجام شده برای برگزاری همایش تخصی مکانیک

جلسه رأس ساعت 18:45 با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد.

در ابتدای جلسه آقای مهندس نوری زاده ریاست محترم نمایندگی نظام مهندسی ضمن عرض خیر مقدم به آقای مهندس یوسف زاده کلیاتی را در مورد برنامه ها، اهداف و مسائل آموزشی نظام مهندسی ساختمان طبس و وضعیت گازکشی مناطق مختلف شهرستان را داده و ضمن استقبال از همکاری مشترک فیمابین نظام مهندسی و شرکتهای مختلف طراح و مجری وسایل گرمایشی بر تعامل بیش از پیش برای برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی مجریان و ناظرین تأکید داشتند.

در ادامه آقای مهندس یوسف زاده ضمن تشکر از نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس بابت راه اندازی دوره های مختلف آموزشی به تاریخچه تشکیل شرکت بوتان اشاره کرده و با ذکر نام از مرحوم آقای مهندس خلیلی، ایشان را بعنوان مؤسس و اولین مدیر عامل شرکت در زمان ملی شدن صنعت نفت اقدام به وارد کردن گاز به شکل کپسول و سپس صنعتی سازی آن و طی شدن روند صنعتی شدن و رسیدن به نقطه حال حاضر معرفی نمودند. سپس با شرح کامل و جزء به جزء سیستم روند تولید و سایل گرمایشی در شرکت متبوع اعلام نمودند که هم اکنون ایران به لحاظ تولید این نوع وسایل و در مجموع شرکتهای مختلف مقام سوم را در جهان دارد که ازین بابت قابل تقدیر است. در ادامه با اشاره به تولید محصولات و توزیع در داخل کشور به همکاری با کشورهای اروپایی اشاره کرده و اعلام کردند که برای عبور از تحریم ها تحت لیسانس شرکت ایتالیایی محصولات شرکت بوتان به این کشورها صادر می گردد. در پایان ضمن تشکر مجدد از نظام مهندسی ساختمان طبس، عنوان نمودند که استاد هماهنگ شده برای این دوره آقای مهندس قارئی از اعضای کمیته تخصصی تدوین مقررات ملی ساختمان می باشند و درخواست حضور فعال و حداکثری اعضا را نمودند. در ادامه پس از توضیحات اعضای محترم هیئت رئیسه در مورد چگونگی اطلاع رسانی، نصب بنرها و تراکتهای تبلیغی بر مشارکت و حضور درخور توجه اعضای نمایندگی تأکید مؤکد شد.

پس از اتمام صحبتها و خداحافظی و جداشدن آقای مهندس یوسف زاده جلسه هیئت رئیسه برای بررسی موارد تنظیم شده برای بحث و بررسی و تصمیم گیری ادامه پیدا کرد که پس از تبادل نظر موارد ذیل جهت اجرا به تصویب رسید:

مسئول پیگیری

مصوبات

مهندس لعل

هماهنگی نهایی جهت آماده شدن بنرهای خوش آمدگویی به مدعوین، اساتید و اعضای محترم حاضر در جلسه

مهندس قادری

ارسال پیامک اطلاع رسانی مجدد همراه با زمان و ساعت مکان همایش

مهندس قادری

تماس تلفنی با اعضای پروانه دار مکانیک، عمران و سازه و تأکید جهت شرکت در همایش

مهندس عباسی

تهیه و نصب برچسب اموال نظام مهندسی

مهندس صادق زاده

پیرو ارسال پیامک جهت ثبت نام اعضای در بدو اخذ پروانه برای بازدید علمی از پروژه های در دست احداث سطح شهر و ثبت نام صورت گرفته، مقرر گردید پس از بازدید از کارگاههای مرتبط با ساختمان و مصالح فروشی ها پنجشنبه صبح و با برنامه ریزی از قبل صورت گرفته شده و ارسال پیام، بازدید صورت پذیرد.

جلسه در ساعت 20:00 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به پایان رسید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =