صورتجلسه شماره 276 تاریخ: 20/07/93

حاضرین در جلسه: آقایان اسدا… قادری، بهروز جهانی، سید محمد امیر برکاتی و احسان حسینی مقدم

غائبین: آقای علیرضا افشین

موضوع جلسه: سومین جلسه گروه تخصصی مکانیک

جلسه رأس ساعت 18:00 با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد.

در ابتدای جلسه آقای مهندس قادری در خصوص موضوع اصلی جلسه، برگزاری همایش مقابله با زلزله و بلایای طبیعی صحبت نمودند. این همایش در سطح شهرستان و با حضور مدیر کل محترم اداره کل مدیریت بحران استان، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در تاریخ 30 مهر ماه برگزار خواهد شد.

مقرر گردید نمایندگی نظام مهندسی در این جلسه در یک زمان 20 دقیقه ای بصورت تخصصی در مورد مجموعه اقدامات لازم در زمان وقوع حوادث طبیعی در حوزه سازه، تأسیسات برق و مکانیک و گاز ساختمان ارائه مطلب نماید. طبق صحبتهای انجام شده مقرر شد تا روز شنبه مطالب مرتبط با بحث تأسیسات و گاز (بصورت محدود و فرمت power point) توسط همه اعضای کارگروه تهیه و جهت جمع بندی به آقای مهندس قادری تحویل داده شود.

در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری دوره مهارت مجریان ذیصلاح صحبت شد. طبق صحبتهای آقای مهندس قادری با آقای مهندس احمدی از مدرسین نظام مهندسی خراسان جنوبی هماهنگیهای اولیه انجام و برآورد هزینه دوره انجام شده است. لذا با توجه به تبادل نظرات انجام شده در جلسه مقرر شد امکان دعوت از مدرسین فنی و حرفه ای مشهد توسط آقای مهندس برکاتی نیز پیگیری گردد تا نهایتاً از بین این دو گزینه انتخاب مقتضی صورت گیرد.

در پایان نیز برگزاری کارگاه اموزشی شرکت بوتان در مورخ 29/8/93 با حضور کلیه مهندسین نظام مهندسی یادآوری گردید.

جلسه در ساعت 19:40 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به پایان رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =