در ابتدای جلسه آقای مهندس جلال زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور تمامی رؤسای نمایندگی ها و معرفی رؤسای جدید انتصاب شده در شهرستان های سربیشه و خوسف، کلیاتی را در مورد روند کاری سازمان عنوان نموده و خواستار برگزاری منظم جلسات در شهرستان ها شدند    سپس به بحث اصلی برای جلسه تشکیل شده ورود و عنوان نمودند با توجه به ابلاغیه اداره کل امور مالیاتی استان مباحث مالی نمایندگی های استان نیز می بایست در قالب ترازنامه مالی به مرکز استان ارائه گردد.
سپس آقایان رستمی مسئول امور مالی سازمان و میرزائی سرپرست تیم حسابرسی سازمان ضمن بیان نکاتی در مورد نحوه تنظیم اظهارنامه های مالیاتی این نکته را متذکر شدند که نمایندگی ها نیز می بایست وضعیت مالی خود را به لحاظ درآمد و هزینه برای سازمان و اداره مالیات مشخص نمایند.
پس از بحث و تبادل نظر فیمابین اعضای هیئت رئیسه سازمان استان و رؤسای نمایندگی ها موارد ذیل مصوب گردید:
1-    هر کدام از نمایندگی ها حسابی را در یکی از بانکها با نام نظام مهندسی ساختمان استان افتتاح نمایند با این توضیح که هرگونه واریز و پرداخت از حساب توسط خود نمایندگی ها صورت پذیرفته و رئیس محترم سازمان اختیار این امر را به نمایندگی ها تفویض نمایند. همچنین مقرر گردید نمایندگی ها ماهیانه تراز مالی خود را به سازمان ارسال نمایند.
2-    مقرر گردید جلسه رؤسا بصورت فصلی و هر دوره بنا به پیشنهاد نمایندگی ها در یک شهر برگزار گردد.
3-    با توجه به پیشنهاد نمایندگی طبس و تصویب اعضا مقرر گردید جلسه بعدی رؤسا در فصل پاییز و در اواخر آذر ماه در شهر طبس برگزار گردد.
ضمناً در این جلسه آقایان مهندس نوری زاده ریاست نمایندگی و مهندس صادق زاده عضو هیئت رئیسه حضور داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =