🔊 #گزارش #جلسه ( 006 )
📆 شنبه  ( 26-08-1397 )
☑️ #هیات_مدیره #سال #اول
💠 1- با توجه به ضرورت اجرای نظام نامه نحوه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان مقرر گردید به روش #فراخوان عمومی و اعلام شرایط مورد نیاز کمیته نظام نامه تشکیل دفاتر نمایندگی متشکل از آقایان مهندس زراعتکار – کریمدادی -الهامی زاده – خانم مهندس میرکاظمی و آقای رستمی تشکیل و در اسرع وقت نسبت به تهیه شرایط مورد نیاز براساس نظام نامه جهت انتخاب مسئول دفتر نمایندگی اقدام و نتیجه را ظرف مدت 2 هفته آینده جهت اقدامات نهایی به هیأت مدیره ارائه نمایند.

💠 2- کمیته ای متشکل از آقایان مهندس زراعتکار-کریمدادی-الهامی زاده و خانم مهندس میرکاظمی جهت تهیه برنامه زمان بندی #انتخابات هیأت رئیسه گروه های #تخصصی تشکیل و در اسرع وقت مطابق برنامه زمان بندی پیوست اقدام و فراخوان و ثبت نام برای انتخابات را شروع نمایند.مقرر گردید جهت هماهنگی بیشتر از آقای مهندس نیک شعار اداره کل راه و شهرسازی نیز در کمیته فوق دعوت و همزمان از قوانین و مقررات موجود مطلع و استفاده نمایند.

💠 3- با توجه به رأی گیری بعمل آمده و با توجه به نظام نامه گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جهت برگزاری انتخابات هیأت رئیسه گروههای تخصصی مقرر گردید هیأت #اجرایی متشکل از افراد ذیل باشند:
الف: مهندس الهامی زاده
 ب:یکی از اعضای علی البدل هیأت مدیره
و اگر همه افراد متقاضی برای شرکت در انتخابات باشند آقای مهندس عباسی
ج: مهندس صباغ
د: مهندس بیکی
ذ:مهندس وحیدی
و مکاتبه لازم با اداره کل راه و شهرسازی جهت معرفی افراد فوق و نیز درخواست معرفی نمایندگان اداره متبوع جهت تشکیل هیأت اجرایی مشترک جهت برگزاری انتخابات فوق در اسرع وقت اقدام گردد.

💠 4- جهت تشکیل #کمیته های #نظارت_عالیه نیز بین اعضای هیأت مدیره بحث و بررسی انجام شد و بشرح ذیل تصمیم گیری گردید:
الف: کلیه کمیته های نظارت عالیه در یک کمیته بنام «کمیته نظارت عالیه بر ساخت و ساز ساختمان» ادغام گردد.
ب:« کمیته مجریان ذیصلاح » که کمیته ارزیابی عملکرد مجریان ذیصلاح در کمیته فوق ادغام گردید.
ج:«کمیته دفاتر طراحی» که کمیته ارزیابی عملکرد دفاتر طراحی در کمیته فوق ادغام گردید.
و:«کمیته سیما و منظر شهری»
د:«کمیته شناسنامه فنی و ملکی» که کمیته ارزیابی عملکرد شناسنامه فنی و ملکی در آن ادغام گردید.
ذ:«کمیته آموزش»
ر:«کمیته فرهنگی، رفاهی، ورزشی»
ز:« شورای حل اختلاف»
س:«کمیته مصرف انرژی –مصالح استاندارد و محیط زیست »
ش:«کمیته مهندسین فاقد پروانه »
چ:«گروه کنترل نقشه»
درخصوص تشکیل کمیته های فوق مقرر گردید با تشکیل کمیته شامل از مهندس ناصری-مهندس کریمدادی-مهندس وحیدی-دکتر کاظمیان-دکتر سرافرازی با انجام فراخوان و تهیه لیست متقاضیان و اقدامات لازم درخصوص شناسایی و تشکیل کمیته ها انجام و نتیجه به هیأت مدیره ارائه و تصمیم گیری لازم انجام شود.

💠 5- درخصوص تشکیل «کمیته انفورماتیک و IT »  نیز جهت بهینه سازی و اصلاح و بهبود #عملکرد سامانه های موجود در سازمان ،توسط آقای مهندس عباسی پیشنهاد گردید که واحد انفورماتیک گزارشی از وضعیت موجود و نرم افزار ها و شرکت های پشتیبان و موارد مالی هزینه شده و هزینه پشتیبانی و … را بصورت مکتوب و پاورپوینت تهیه و برای طرح در جلسه بعد به هیأت مدیره جهت تصمیمات بعدی ارائه نمایند.

💠 6- درخصوص اخذ مطالبات از آقای مهندس علی غنی با توجه به اینکه ایشان متعهد بودند که تا تاریخ 25/8/97 تسویه حساب نمایند ولی تسویه ننموده وطی پیگیری امروز توسط امور مالی قول #تسویه تا ابتدای آذر ماه را داده اند لذا کلیه اعضای هیأت مدیره تأکید داشتند ، در صورت عدم انجام تعهد ایشان در اول آذر ماه اقدام قانونی در این خصوص در اسرع وقت انجام شود.

💠 7- درخصوص بحث ارجاع نقشه و مشکلات بوجود آمده پس از بخشنامه های اخیر وانتخاب ناظر توسط مالک مقرر گردید ، در این مورد رایزنی و یا مکاتبه لازم با شورای مرکزی انجام و موضوع در جلسه روز یکشنبه با #مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان نیز توسط مهندس عباسی مطرح گردد.

💠 8- با توجه به پایان زمان جلسه مکاتبات و دریافتی های از گروه های #تخصصی (نامه های شماره 261-263 و 265 ) مطرح نگردید که در دستور کار جلسه بعد قرار گرفت.

💠 9- موضوع اخذ #تبلیغات جهت #سررسید و #فصلنامه #رازینه و #خبرنامه و همچنین چاپ رازینه و سررسید در پایان سال موضوع در جلسه بعد مطرح و تصمیم گیری لازم انجام شود. مقرر گردید توسط #روابط_عمومی گزارش مالی در این خصوص تهیه و در جلسه بعد ارائه گردد.

.
 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =