در ادامه سلسله بازدید از دفاتر نقشه کشی یکشنبه مورخ 26/7/94 و پیرو هماهنگی قبلی بعمل آمده از دفاتر افراز، طیرانی و الماس شرق توسط هیئت رئیسه بازدید بعمل آمد.

در این بازدیدها نکات فنی در حوزه طراحی، ترسیم نقشه ها و در حوزه های چهارگانه(معماری، سازه، برق و مکانیک) به مسئولین و معماران محترم دفاتر توسط اعضای هیئت رئیسه برای هرچه کیفی تر و کامل تر شدن نقشه ها منتقل گردید. اعضای محترم دفاتر نیز دغدغه ها و درخواست های خود را در این بازدید مطرح نمودند از جمله آقای مهندس و خانم مهندس علوی از دفتر افراز درخواست برگزاری دوره توجیهی و بازآموزی اعضای دفاتر بخصوص معماران در حیطه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و در حوزه تجهیزات، وسایل ، استانداردها و نوع مصالح مختلف را مطرح نمودند تا بر اساس آن فضاهای خدماتی موجود در کاربری های مختلف توسط معماران طراحی گردد.

آقای مهندس طیرانی از دفتر طیرانی آمادگی برگزاری کلاس های مختلف برای آموزش نرم افزارهای سه بعدی در زمینه طراحی معماری را مطرح نمودند.
آقای مهندس رستم زاده از دفتر الماس شرق خواستار حرکت نظام مهندسی به سمت سازه های پیشرو و جدیدتر منجمله استفاده از ساختمان های اسکلت پیچ و مهره ای،سقف های عرشه فولادی، کامپوزیت و… شدند.
در پایان اعضای هیات رئیسه ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده موارد مرتبط با مباحث عنوان شده از جمله اقدامات فنی،ایجاد سازو کارهای اجرایی و…را عنوان و قول پیگیری و بسترسازی مناسب برای شکل گیری استفاده از سازه های متنوع و جدید از جمله برنامه ریزی برای بازدید از کارخانه ساخت اسکلت پیچ و مهره در شهرستان فردوس  را دادند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =