صورتجلسه شماره342                                تاریخ: 31/05/94    

حاضرین در جلسه: آقایان اسدا… قادری، بهروز جهانی، علیرضا افشین، سید محمد امیر برکاتی، احسان حسینی مقدم، مهدی روئین‌تن، علی زرگریان مقدم،   بهنام طالبی، ناصر عظیمی زاده و سیدبهزادحقی

خانمها مریم سالاری، لیلی قربان زاده، مریم عابدزاده و معصومه قاسم زاده

غائبین: آقایان محمد شهبازیان و جواد ضیائی

موضوع جلسه:  هشتمین جلسه گروه تخصصی مکانیک

جلسه رأس ساعت 18:30 با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد.

پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل مصوب گردید:

1-      سهم نمایندگی از تعرفه طراحی و نظارت تأسیسات مکانیکی در سال 94  از 20% به 15% کاهش یافته است.

2-   سهم نمایندگی از حق‌النظاره پرونده‌های گاز در سال 94  از 15% به 10% کاهش یافته است؛ ضمن اینکه حق‌النظاره پرونده‌های توکار تا پایان سال 93 به حساب ناظرین پرداخت خواهد شد و با توجه به تأخیر در اجرای بعضی از پرونده‌های روکار نمایندگی پیگیر موضوع بوده تا حق‌النظاره پرونده‌های روکار پس از یک ماه به حساب ناظرین واریز گردد، در حال حاضر پرداخت حق‌النظاره پرونده‌های توکار بروز می‌باشد.

3-   در صورتیکه هر یک از ناظرین تمایل به مختومه نمودن پرونده‌های تا پایان سال 93 خود (اعم از توکار و روکار) را دارند می‌توانند به صورت کتبی درخواست خود را به نمایندگی ارائه نمایند.

4-      تعرفه‌های جدید نظارت گاز بزودی ابلاغ خواهد شد و حدود 35% افزایش داشته است.

5-   در خصوص برگزاری دوره توجیهی برای مجریان تأسیسات مکانیکی توضیحاتی توسط آقای مهندس قادری ارائه شده، سعی بر این است که با هماهنگیهای صورت گرفته با مدرس و سازمان فنی و حرفه‌ای طبس و نام‌نویسی انجام شده از مجریان ، دوره‌ها در نیمه اول مهر ماه 94 برگزار شود.

6-   اجرای کار لوله‌کشی روکار گاز در کریت توسط مجریان مجدد تأکید شد که ممنوع بوده و در این خصوص نمایندگی از طریق نماینده فرمانداری و شورای کریت نیز اطلاع‌رسانی نموده است.

7-   اجرای کار لوله‌کشی در عشق‌آباد نیز قبل از ثبت نام و اجرای علمک ممنوع بوده که موضوع از طریق نماز جمعه شهر و بنرهای نصب شده در سطح شهر به اطلاع عموم رسیده است.

8-   در خصوص لوله‌کشی‌های گاز انجام شده در عشق‌آباد بحث و تبادل نظر گردید و مهندس قادری عنوان نمودند تا از نظام مهندسی خراسان جنوبی پیگیر حتی‌الامکان واگذاری ثبت نام پرونده‌های عشق‌آباد به نمایندگی طبس و یا ساماندهی ارجاع کار به ناظرین در بیرجند خواهند بود.         طبق استعلام بعمل آمده تمام ناظرین تمایل به قبول پرونده‌های گاز عشق‌آباد را دارند.

9-      ثبت نام مجدد پرونده‌های گاز ی که قبلاً تعیین ناظر شده تعلیق مجری را بهمراه دارد.

10-   در خصوص سامان دادن و ضابطه‌مند نمودن بیشتر ارجاع و تعیین ناظر پرونده‌های گاز بحث گردید.

11-   مهندسین موظف به تعیین یک روز در هفته جهت انجام بازدید و نظارت پرونده‌های گاز گردیدند.

12-   تأمین هوا و تعبیه دریچه مخصوص روی دیوار در ساختمانهای هوابند تأکید گردید.

13-   عدم اجرا و عبور دودکش ار درز انقطاع تأکید گردید.

14-  تأکید گردید ارتفاع دودکش آبگرمکن نمی‌بایست کمتر از 3 متر باشد و پشت بام می‌بایست با مصالح بنائی و دیوارچینی مستحکم گردد.

15-  آقای مهندس قادری درخصوص وزن استاندارد لوله‌های گاز و چند نمونه بررسی انجام شده از لوله‌های مورد استفاده مجریان صحبت نمودند.

16-  هماهنگی با شرکت گاز و بازکردن کنتور در پرونده‌های تغییر سیستم تأکید و تذکر داده شد در این خصوص فرمهای مخصوصی توسط شرکت گاز تحویل مالک می‌شود که ناظرین می‌بایست حتماً آن را چک نمایند.

17-   استفاده از کوپلینگ مخصوص لوله‌های pvc در اجرای لوله‌کشی فاضلاب تأکید گردید.

جلسه در ساعت 20:10 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به پایان رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =